Wednesday 29 February 2012

WEB PERCUMA


Weebly Pendidikan Sempurna untuk Anda dan Pelajar anda

Weebly yang sempurna untuk mewujudkan laman web bilik darjah, pelajar e-portfolio, dan laman web untuk projek-projek yang diberi. Editor laman web drag & drop kami menarik disetiap mudah untuk digunakan, dan sesuai untuk kegunaan pelajar semua peringkat umur. Weebly membolehkan pelajar anda untuk menyatakan diri mereka secara kreatif menggunakan pelbagai ciri-ciri multimedia, semua dalam persekitaran yang dilindungi yang anda mengawal. Weebly telah dinamakan sebagai salah satu daripada 50 TIME Laman Web Terbaik tahun, dan di sini sebab:
  • Laman Web Editor mudah, Drag & Drop
Kelebihan teras kami adalah seretan kami menarik disetiap mudah & drop editor laman web. Video, gambar, peta, dan teks ditambah dengan hanya mengheret mereka ke laman web anda. Kita suka apabila pelanggan baru yang amat terkejut pada berapa jelas dan ia adalah untuk membina laman web dengan Weebly - tiada kemahiran HTML atau teknikal yang diperlukan!

  • Pengurusan, Alam Sekitar dan Perlindungan untuk Pelajar Anda
Dengan Weebly, kata laluan anda boleh melindungi semua laman web pelajar andadengan satu klik. Kami memahami bahawa privasi adalah amat penting untuk guru, pelajar,dan ibu bapa. Anda mempunyai kawalan penuh di mana laman web awam, swasta, danyang boleh disunting oleh pelajar. Ianya mudah sebahagian besar mencipta akaun pelajarbaru dan menyelia aktiviti pelajar anda.

dan banyak lagi cuma klik disini

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More