Thursday 8 March 2012

Rehat Sebentar

Blog 1

Blog 2

Blog 3

Blog 4

bloggger, webblog, blog dan macam2 lagi sebutan dan panggilan oleh para penulis artikal di laman sesawang yang sentiasa tumbuh bagai cendawan putih yang tumbuh selepas hujan. Rata -rata penulis blog masa kini adalah dari kalangan remaja yang sering hadir dengan pelbagai idea yang ingin dikongsi bersama tetapi ada segelintirnya menjadikan blog ini sebagai laman diari untuk aktiviti seharian untuk dikongsi bersama rakan-rakan. Itulah blogger yang kadang-kadang hadir dengan pelbagai variasi citirasa yang dicorakkan oleh penulisnya, bagi saya menulis blog ini adalah untuk berkongsi idea,infomasi dan macam2 lain diantara saya, pelajar, guru dan teman-teman malah saya juga menjadikan blogger ini sebagai medan simpanan ilmu untuk saya agar mudah saya untuk mencari dan mengingati segala yang saya belajar dan terjumpa di laman maya ini... huhuh apa-apa pun agar semuanya terbaeeekkkkkk....

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More