Wednesday 20 July 2011

Terima Kasih


Di atas saya lampirkan PageView Operating System dan PageView Browsers, ia memaparkan pengunjung yang hadir berbeza dari jenis Sistem pengoperasian(OS) dan pelbagai pelayar internet yang berbeza. daripada maklumat di atas boleh lah saya simpulkan bahawa kebanyakan pengunjung yang hadir ke laman saya mengunakan windows sebagai sistem pengoperasian dan Mozilla firefox yang menjadi pelopor di sebagai medium pelayan web yang tekenal.

Disini saya dapat lihat terdapat pengunjung yang mengunakan PS3 sebagai OS, ia mengejutkan saya kerana selama ICT ROOMS ini beroperasi (Januari - July) baru saya sedar medium PS3 juga pernah melayari blog saya.

Saya mengucapkan terima kasih kepada pengunjung yang hadir, jika terdapat kekurangan dalam blog ini anda boleh email kepada saya membolehkan laman ini boleh beroperasi dengan seadanya ;)

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More